Dropbox Business is meer dan een veilige opslagplaats voor bestanden of een back-up dienst. Dropbox Business is een smart workspace waar teams, tools en materialen samenkomen. Hieronder de verschillende functies en integraties op een rij. Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons op 0548-744102.
Teammateriaal centraal opslaan
Maak, bewaar en deel cloudmateriaal uit Google Documenten, Spreadsheets en Presentaties, Microsoft Office-bestanden en Dropbox Paper naast traditionele bestanden in Dropbox.
Je mappen transformeren
Dropbox Spaces brengt je bestanden en cloudmateriaal bij elkaar, zodat je je PowerPoints, Google Documenten en Trello-borden op één plek kunt opslaan, samen met de tools die je team wil gebruiken.
Samenwerken in een team, altijd en overal
Je kunt heel gemakkelijk vanaf je computer, een mobiel apparaat of een webbrowser bij het werk van je team.
Je favoriete samenwerkingstools
Houd de bestanden van je team en de gesprekken over het werk bij elkaar door tools als Slack en Zoom te koppelen.
Snel vinden wat je nodig hebt
Je krijgt slimme voorstellen voor bestanden en mappen zodat je team vlotter kan werken en alle leden altijd en overal bij het materiaal kunnen dat ze nodig hebben
Meer gemoedsrust
Een beveiligde, gedistribueerde infrastructuur en beheertools die inzicht en controle bieden, zorgen dat de gegevens van je bedrijf veilig zijn bij Dropbox.
Versie geschiedenis en bestandsherstel
We zorgen voor een back-up van alle bestanden en beveiligen ze met 180 dagen versie geschiedenis en herstel. Oude versies of verwijderde items herstellen is zeer eenvoudig.
Flexibele opslag
Met Smart Sync hoef je je geen zorgen meer te maken over de opslagruimte van je harde schijf. Je kan door alle mappen bladeren en bestanden weergeven terwijl ze amper ruimte innemen totdat je ze nodig hebt. Maak eenvoudig extra ruimte vrij door bestanden naar de Cloud te sturen terwijl je ze nog steeds blijft zien op de computer.