Vanaf 20 december 2021 zijn wij onder voorwaarden geopend, aangezien de overheid reparatie werkzaamheden aanmerkt als een essentiële dienstverlening. Dit betekent dat u voor reparaties en onderhoud géén afspraak hoeft je maken.
Verkoop van nieuwe producten gaat op afspraak. Hiervoor kunt u ons bellen, mailen of appen.
Wat betekent dit voor u als klant:
- U kunt de reparatie afleveren bij ons inleverpunt in de winkel. Hiervoor hoeft géén afspraak gemaakt te worden.
- Wij blijven goed bereikbaar via telefoon, WhatsApp en email.
- Dragen van een mondkapje en afstand houden is in de winkel is verplicht.
- Wij bieden nog steeds hulp op afstand.
- Afspraken voor reparaties of service aan huis of op afstand zijn nog steeds mogelijk.
- Wilt u iets bestellen? Neem dan contact met ons op.
- Wij bieden nog steeds hulp op afstand via Teamviewer.
- Een groot deel van ons assortiment is te vinden in onze webshop.
- Indien u niet kunt langs komen bieden we in Rijssen gratis bezorging aan.